Myynti- ja toimitusehdot
vipoffice.fi on yritysasiakkaille suunnattu verkkokauppa.
Tilaaminen on mahdollista rekisteröityneenä/rekisteröitymättömänä käyttäjänä. Maksutapana on lasku tai Paytrail Oyj:n tarjoamat monipuoliset maksuvaihtoehdot. Laskulla tilaamisen edellytyksenä on positiivinen luottoluokitus. Tarkistamme luottotiedot ja pidätämme oikeuden ennakkomaksun pyytämiseen joissain tapauksissa.
Emme ole myyjänä vastuussa selaimien yhteensopimattomuudesta, tietoliikennekatkoksista ja niiden aiheuttamista ongelmista emmekä verkkokaupassa mahdollisesti esiintyvistä hintavirheistä.
Verkkokauppatunnukset
Ostajan velvollisuus on huolehtia verkkokauppatunnusten asianmukaisesta säilyttämisestä. Myyjän velvollisuus on sulkea tunnukset viipymättä, kun ostaja on esittänyt sulkemispyynnön. Ostaja on vastuussa kaikista tilauksista, jotka on tehty tunnusten perusteella. Jokaisesta tilauksesta lähetetään tilausvahvistus ostajan määrittämään sähköpostiosoitteeseen.
Toimitusehdot
Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen Suomessa tai ne voi noutaa tilauksesta VIP Office Oy:n noutopisteeltä. Toimituksiin sovelletaan seuraavia ehtoja, ellei muuta ole kirjallisesti sovittu.
Toimitusmaksu
12,90 €/ toimitus. Yli 250 € tilaukset ilman toimitusmaksua.
Noudoista ja jälkitoimituksista ei peritä toimitusmaksua.
Hinnat
Kaikki hinnat ovat arvonlisäverottomia hintoja ja voimassa toistaiseksi. Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.
Maksuehdot
Lasku tai Paytrail-maksunvälityspalvelu
Laskulla 14 päivää netto, viivästyskorko 12%.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Palautukset
Toimituksia koskevat huomautukset on esitettävä 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta. Palautuksesta on aina sovittava etukäteen myyjän kanssa. Myyjä pidättää oikeuden olla hyväksymättä palautusta tilatun määrän vuoksi tai tuotteen ollessa myyjän normaalista varastoinnista poikkeava. Varastovalikoiman ulkopuolelta asiakkaan pyynnöstä tilatuilla tuotteilla, poistotuotteilla, elintarvikkeilla, kalentereilla ja liikelahjoilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen alkuperäisessä pakkauksessaan, jossa ei saa olla ylimääräisiä merkintöjä. Asiakkaan vastuulla on suojata tuote riittävän hyvin kuljetusta varten. Mikäli palautettava tuote tai sen pakkaus ei ole myyntikelpoisessa kunnossa, myyjällä on oikeus määritellä tuotteesta maksettavan hyvityksen määrä tai olla hyväksymättä palautusta. Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Alkuperäisen tilauksen toimitusmaksua ei hyvitetä. Palautettu tuote hyvitetään, kun se on saapunut varastoomme ja tuotteen kunto tarkastettu.
Vialliset tuotteet
Mikäli tuotteella on voimassa oleva takuu, noudatetaan valmistajan ilmoittamia takuuehtoja (lisätietoja asiakaspalvelustamme). Viallisen värikasetin palautuksen mukaan tulee liittää tulostusnäyte. Viallisten tuotteiden palautuksesta on aina sovittava etukäteen myyjän kanssa.