Tervetuloa VIP Officen sivulle, kuinka voimme auttaa?
Alta löydät tietoa yleisimpiin tilauksiin ja tuotteisiin liittyviin kysymyksiin. Jos tältä sivulta ei löytynyt vastausta, älä jää epätietoisuuteen vaan tartu reippaasti puhelimeen tai lähetä meille viestiä sähköpostilla tai chatilla.
VIP Office Oy
Valimotie 25
00380 HELSINKI
Puh. +358 9 7599 510
asiakaspalvelu@vipoffice.fi
VIP-palvelut
Meille kaikki asiakkaat ovat VIP-asiakkaita™
Se on mottomme jo vuodesta 2003.
Meidän tavoitteenamme on tehdä toimistotarvikkeiden tilaamisesta mahdollisimman helppoa ja joustavaa, jotta sinä voit rauhassa keskittyä omaan työhösi. Mikäli saamme vielä lisättyä ripauksen iloa työpäivääsi, olemme hoitaneet homman maaliin.
Asiakaslupauksemme näkyy aidosti arjessa
Yksi pienen yrityksen eduista on se, että pystymme tarjoamaan erittäin joustavaa, nopeaa ja henkilökohtaista asiakaspalvelua. Olemme täällä sinua varten ja valmiina auttamaan kaikissa mahdollisissa kysymyksissä koskien palveluamme tai tuotteitamme. Ota siis yhteyttä matalalla kynnyksellä.
Etsimme juuri sinulle parhaan tuotteen
Joskus käy niin, että juuri halutunlaista tuotetta ei vain löydy mistään. Silloin kannattaa luottaa meidän asiantuntemukseemme ja soitella tännepäin. Erinomaisten ja monipuolisten kontaktiemme avulla meillä on oivat edellytykset löytää juuri sinun tarpeeseesi sopiva tuote myös varastovalikoimamme ulkopuolelta. Parhaassa tapauksessa pulma ratkeaa jo puhelinkeskustelumme aikana.
Tilaukset & maksut
Luo käyttäjätunnus tai tilaa rekisteröitymättömänä
Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Rekisteröityminen nopeuttaa tilaamista jatkossa sekä mahdollistaa ostoskorin, tilauspohjien ja suosikkituotteiden tallentamisen.
Monipuoliset maksutavat
Verkkolasku, pdf-lasku, paperilasku ja pankki- sekä luottokorttimaksut.
Maksuehto laskulla on 14 päivää netto, viivästyskorko 12 %. Laskulla maksaminen edellyttää positiivista luottoluokitusta. Tarkistamme laskutusasiakkaiden luottotiedot ja pidätämme oikeuden ennakkomaksun pyytämiseen tarvittaessa. Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat ovat alv 0%.
Pankki- ja luottokorttimaksut
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Asiakkaan viitetiedot
Tilaukselle voi lisätä oman viitetiedon esim. PO-numeron, joka tulostuu tilausvahvistukselle, lähetteelle ja laskulle. Myös ostoskorissa voi lisätä tuoterivikohtaisia viite- tai kustannuspaikkatietoja.
Toimitus
Toimitusaika n. 1-3 arkipäivää tilauksesta. Tilaus toimitetaan perille asti asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen klo 8.00-16.00 välisenä aikana. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, toimitetaan lähetys lähimpään postin noutopisteeseen.
Nouto VIP Officen noutopisteeltä
Tilauksen voi myös hakea noutopisteeltämme osoitteesta Valimotie 25, 00380 Helsinki. Ilmoitamme, kun tilaamasi tuotteet ovat noudettavissa. Palvelemme arkisin klo 8.00-16.00.
Toimitusmaksu
Toimitusmaksu 12,90 €. Yli 250 € tilaukset ilman toimitusmaksua. Noudoista ja jälkitoimituksista ei veloiteta toimitusmaksua. Hinnat alv 0%.
Käyttäjätunnukset
Rekisteröityminen nopeuttaa tilaamista
Tee tilaamisesta entistä vaivattomampaa luomalla käyttäjätunnukset. Rekisteröityneenä tilaajana voit tallentaa ostoskorisi, luoda tilauspohjia ja tallentaa suosikkituotteitasi. Pääset lisäksi tarkastelemaan tilaushistoriaasi.
Käyttäjätunnukset ovat henkilökohtaiset. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit uusia sen klikkaamalla kirjautumisikkunassa ”Tilaa uusi salasana” -linkkiä.
Voit muokata kaikkia tietojasi, vaihtaa salasanasi ja halutessasi poistaa käyttäjätunnuksesi Omat tiedot -välilehdellä.
Tuotteiden merkinnät
Vihreä lehti -kuvakkeesta erottaa valikoimasta löytyvät ympäristövastuulliset vaihtoehdot eri tuoteryhmissä. Vihreä lehti -tuote kuluttaa elinkaarensa aikana vähemmän luonnonvaroja kuin vastaava ei ympäristövastuullinen tuote.
Suomen lippu -kuvakkeella on merkitty tuotteet, jotka ovat Suomessa suunniteltuja, valmistettuja, kasattuja tai kotimaista brändiä vahvistavia.
Avainlippu-merkki voidaan myöntää Suomessa valmistetulle tuotteelle tai Suomessa tuotetulle palvelulle. Lisäksi tuotteen tai palvelun kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Keskimäärin Avainlippu-tuotteiden kotimaisuusaste on yli 80 prosenttia. Suomalaisten hyvin tuntema merkki on viestinyt kotimaisuudesta jo yli 50 vuotta.
Joutsenmerkki eli pohjoismainen ympäristömerkki kertoo sillä merkityn tuotteen tai palvelun noudattavan sille suunniteltuja ympäristökriteereitä. Joutsenmerkki myönnetään sellaisille tuotteille ja palveluille, jotka ovat ympäristön kannalta oman tuoteryhmänsä parhaita: kriteerit pyritään asettamaan siten, että vain 20–30 prosenttia ryhmän tuotteista tai palveluista pystyy läpäisemään ne.
FSC-sertifikaatti kertoo tuotteen tulevan hyvin hoidetuista metsistä. Forest Stewardship Council on kansainvälinen kansalaisjärjestö, jonka päämäärä on edistää kestävää kehitystä maailman metsävarojen käytössä.
Reilu Kauppa -kuvakkeesta tietää, että tuote on sataprosenttisesti Reilun kaupan raaka-ainetta ja jäljitettävissä läpi koko toimitusketjun. Reilulla kaupalla tavoitellaan maailmaa, jossa kehitysmaiden viljelijöillä ja työntekijöillä on mahdollisuus turvattuun ja kestävään toimeentuloon sekä mahdollisuus päättää itse omasta tulevaisuudestaan.
EU-ympäristömerkityt tuotteet täyttävät tiukat vaatimukset, jotka koskevat paitsi tuotteesta aiheutuvia ympäristövaikutuksia, myös tuotteen toimivuutta ja turvallisuutta käyttäjälle. Esimerkiksi paperituotteiden osalta kuituraaka-aineet ovat kestävästi hoidetuista metsistä tai kierrätettyjä, ja tuotteissa on vähemmän vaarallisia kemikaaleja.
Riippumaton ja luotettava Blue Angel -ympäristömerkki asettaa tiukat standardit ympäristöystävällisille tuotteille. Blue Angel keskittyy tuotteen ympäristöetuihin kuten tuotesuunnitteluun, toimintoihin ja ympäristövaikutukseen. Ensimmäinen maailmanlaajuinen ympäristömerkki, jota pidetään luotettavana apuna kestävämpään kulutukseen.
PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification) on kansainvälinen metsäsertifiointijärjestelmä, joka edistää ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestävää metsätaloutta kaikkialla maailmassa. PEFC-merkittyjen tuotteiden valmistuksessa on käytetty kestävästi hoidettujen metsien puuta. PEFC-verkostoon kuuluu jäsenorganisaatioista ympäri maailman.
EU:n luomutunnuksen, Eurolehden, käyttö on pakollista kaikissa EU:ssa valmistetuissa valmiiksi pakatuissa luomuelintarvikkeissa. Eurolehti-tunnuksen käyttö edellyttää toimijan kuulumista luomuvalvontaan sekä tunnuksen käytöstä annettujen säännösten ja ohjeiden noudattamista.
Takuu & huolto
Mikäli tilaamallasi tuotteella on voimassa oleva takuu, noudatetaan valmistajan ilmoittamia takuuehtoja.
Noudata laitteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa yleensä vain materiaali- ja valmistusvirheet. Takuun voimassaolo alkaa toimituspäivästä lähtien.
Lähetä meille viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@vipoffice.fi ja liitä viestiin seuraavat tiedot.
- Tilauksen tai laskun päivämäärä
- Takuuta koskeva tuote
- Tilaaja
- Vian kuvaus
Saat tarvittaessa lisätietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puh. +358 9 7599 510.
Palautus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus lukuun ottamatta seuraavia:
- Varastovalikoiman ulkopuolelta asiakkaan pyynnöstä tilatut tuotteet
- Poistotuotteet
- Elintarvikkeet
- Kausituotteet kuten kalenterit ja liikelahjat
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen alkuperäisessä pakkauksessa, ilman ylimääräisiä merkintöjä. Asiakkaan vastuulla on suojata tuote riittävän hyvin kuljetusta varten. Mikäli palautettava tuote tai sen pakkaus ei ole myyntikelpoisessa kunnossa, myyjällä on oikeus olla hyväksymättä palautusta. Palautuksesta aiheutuvista kustannuksista vastaa asiakas. Alkuperäisen tilauksen toimitusmaksua ei hyvitetä.
Palautuksesta tulee sopia ensin asiakaspalvelumme kanssa, jotta palautus voidaan käsitellä varastossamme.
Viallinen tuote tai myyjän toimitusvirhe
Toimitusvirheen osalta sekä vaurioituneen tai viallisen tuotteen osalta myyjä vastaa palautuksesta ja uuden tuotteen toimituksesta. Viallisen tuotteen kohdalla noudatetaan valmistajan takuuehtoja, mikäli tuote on takuun piiriin kuuluva.
Ohjeet
Verkkokauppa
VIP Officen verkkokauppa on suunnattu yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Veron osuus näkyy ostoskorin erittelyssä. Pidätämme oikeuden tuotevalikoiman, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupasta ja maksetaan valitulla maksutavalla (ks. Tilaaminen ja maksaminen). Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Rekisteröityneenä asiakkaana voit tallentaa tilauspohjiksi usein tilaamiasi tuotteita. Valitse pudotusvalikosta haluamasi pohja ja paina Tallenna, jolloin ostoskorissa olevat tuotteet tallentuvat tilauspohjaksi.
Voit lisäksi tallentaa suosikkituotteesi seuraavaa asiointia varten. Suosikkituotteiden näkymän saat auki pudotusvalikosta käyttäjätunnuksesi alta sekä Omat tiedot -sivulta, kun olet kirjautunut sisään.
Käsittelemme kaikkia asiakastietoja luottamuksellisesti. Asiakastietojen käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen ylläpitäminen, hallinnointi ja asiakasviestintä.
UKK
Voinko tilata rekisteröitymättä?
Voit tilata ilman rekisteröitymistä.
Toimitatteko ulkomaille?
Toimitamme toistaiseksi ainoastaan Suomeen.
Voinko noutaa tilaukseni?
Tilauksen voi noutaa veloituksetta Helsingin noutopisteeltämme (Valimotie 25) arkipäivisin klo. 8.00-16.00. Ilmoitamme, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.
Kuinka nopeasti tilaukseni tulee perille?
Toimitusaika on n. 1-3 arkipäivää tilauksesta.
Miten palautan tuotteet?
Ohjeet palautukseen löydät Asiakaspalvelu-sivun ”Palautus”-ikkunasta, joka avautuu samasta näkymästä kuin UKK.
Voinko vastaanottaa verkkolaskuja?
Kyllä. Muut maksutavat verkkokaupassamme ovat pdf-lasku, paperilasku sekä pankki- ja luottokorttimaksut.
Millainen takuu tuotteillanne on?
Tuotteiden osalta noudatetaan valmistajan ilmoittamia takuuehtoja.
Voinko palauttaa tyhjät värikasetit teille?
Kyllä vain. Ilmoitathan tilauksesi yhteydessä Lisätietoja-kentässä, jos haluat palauttaa tyhjiä värikasetteja. Tilauksesi kuljettaja ottaa ne mukaan toimituksen yhteydessä. Pyydettäessä lähetämme seuraavan tilauksen yhteydessä veloituksetta pahvilaatikon palautuvia värikasetteja varten.
Voinko tallentaa ostoskorin ja miten se käytännössä tapahtuu?
Rekisteröityneenä tilaajana voit tallentaa ostoskorisi. Valitse ostoskori-näkymässä pudotusvalikosta ”Tallenna ostoskori” ja paina ”Tallenna”. Tallennetun ostoskorin saat näkyviin pudotusvalikosta käyttäjätunnuksesi alta sekä Omat tiedot -sivulta, kun olet kirjautuneena sisään. Valitse pudotusvalikosta ”Tallennettu ostoskori” ja paina sitten ”Lataa tilauspohja”.
Miten merkkaan omat suosikkituotteeni ja mistä löydän ne?
Voit tallentaa suosikkituotteitasi sydänikonista tuotekortin oikeassa yläkulmassa, kun olet kirjautuneena sisään. Suosikkituotteiden näkymän saat auki pudotusvalikosta käyttäjätunnuksesi alta sekä Omat tiedot -sivulta.
Voinko päivittää käyttäjätunnukseni toiselle henkilölle?
Voit vaihtaa käyttäjää Omat tiedot -sivulla. Päivitä Käyttäjän tiedot -osiossa uusi sähköpostiosoite. Tässä osiossa pääset vaihtamaan myös salasanan. Näin esimerkiksi tilauksista vastaavan henkilön vaihtuessa päästään tarkastelemaan aiemmin luotuja tilauspohjia ja tilaushistoriaa.