Muovitaskut
DuraFrame -kehyksillä tiedotat ammattimaisesti ja tyylikkäästi
Nyt jos koskaan tiedottaminen on tärkeää. Itseliimautuvilla DuraFrame -infokehyksillä teet sen näkyvästi ja joustavasti. Tiedotteet on nopea ja helppo vaihtaa magneettisen etusivun ansiosta.
Tutustu valikoimaanMuovitaskut logopainatuksella
Näytä yrityksesi visuaalinen ilme brändäävällä logopainatuksella. Muovitaskut ovat oiva paikka viestiä ydinsanomaasi.
Pyydä tarjous muovitaskuistaMuovitaskut joka lähtöön
Me tunnemme muovitaskut kuin omat taskumme! Perinteisellä muovitaskulla on paikkansa, joten niitä on saatavilla useita eri värejä sekä kokoja eri tilanteisiin.
Verkkokaupastamme löydät perinteisten muovitaskujen lisäksi erikoisemmatkin taskut, kuten paljetaskut, signaalitaskut, Snopaken vetoketjutaskut, lajittelutaskut ja kansiotaskut, nepparitaskut ja tarrataskut sekä tietenkin Durablen itsekiinnittyvät informaatiokehykset magneettisesti avautuvalla ja sulkeutuvalla etusivulla.
Muovitaskut ‒ toimisto
Muovitaskuja tarvitaan toimiston rutiineissa, kuten kokouksissa ja koulutuksissa, joissa oman henkilökunnan yhteenkuuluvuutta vahvistaa omalle yritykselle brändätty sisältö. Tämä on sisäistä markkinointia. Jaettu materiaali on selkeä säilyttää taskussa, jossa lukee, mitä asia koskee.
Muovitaskun valinnassa kannattaa huomioida tuotteen elinkaari. Paksummasta muovista valmistettu tasku kestää pitkään ja on näin ollen ekologisempi valinta. Suosittelemme tutustumaan esimerkiksi Snopaken laadukkaisiin kansio- ja nepparitaskuihin.
Toimistossa erilaiset tiedotteet ovat arkipäivää. Usein näkee seinäpintoihin ja oviin sinitarralla tai teipillä ripustettuja paperiarkkeja. Näiden tiedotteiden kiinnittämiseen on olemassa myös muita hyviä ratkaisuja. Yksi helppo ja siisti ratkaisu on käyttää DuraFrame -infokehyksiä.
GDPR:n myötä tietojen käsittelyyn on kiinnitetty erityistä huomiota. Pankkimaailmasta tuttujen turvataskujen kysyntä onkin lisääntynyt myös muiden toimialojen yrityksissä.
Muovitaskut ‒ myynti ja markkinointi
Ulkoisen markkinoinnin materiaaleissa on ensiarvoisen tärkeää näyttää oma brändi jaettavan materiaalin yhteydessä, jotta mahdollinen tuleva yhteistyökumppani varmasti muistaa, minkä yrityksen kanssa on tekemisissä. Esimerkiksi messuilla asiakkaille ja liikekumppaneille jaettava materiaali on vakuuttavampi, kun ojennat sen yritykselle logopainetussa muovitaskussa.
Moniosaisiin esite- ja lajittelutaskuihin on kätevä lajitella sopimukset ja tarjoukset tai kuvastot ja myyntiesitteet. Esimerkiksi 6-osainen lajittelutasku ja Snopaken lajittelukansio soveltuvat erinomaisesti vaikkapa kiinteistönvälittäjän myyntimateriaalien säilytykseen. Älä unohda kansioista oman yrityksen logopainatusta.
Muovitaskut logopainatuksella vahvistavat yritysmielikuvaa
Älä hukkaa tilaisuutta rakentaa yrityksesi brändiä jokapäiväisessä arjessa, vaan pyri kertomaan sanomasi yhteistyökumppaneille ja erottumaan kilpailijoista aina tilaisuuden tullen.
Logopainetuilla muovitaskuilla rakennat yrityksesi brändiä näkyvästi ja kätevästi jokapäiväisessä toiminnassa. Lähes kaikkiin muovitaskuihin saa käyttötarkoitukseen ja -tilanteeseen sopivan painatuksen. Vahvistat yritykseesi liittyvää mielikuvaa ja vakuutat samalla yhteistyökumppanisi, kun merkkaat logolla tai muulla ajankohtaisella viestillä jakamasi materiaalin.
Jätä muistijälki ja vahvista brändiäsi aina, kun mahdollista
Brändi on yhä enenevissä määrin erittäin olennainen osa yritystä, ja se käsittää paljon erilaisia asioita. Yhteiskuntamme ja kuluttajat ovat bränditietoisia, joten kannattaa hyödyntää jokainen mahdollisuus jäädä mieleen ja jättää muistijälki yrityksestäsi. Kerro yrityksesi ydinviesti työntekijöillesi sekä uusille ja vanhoille kumppanuuksille joka tilanteessa, vaikka yksityiskohta tuntuisikin pieneltä. Samalla vaikutat siihen, miltä yrityksesi näyttää yhteistyökumppanien silmissä.
Yrityksesi positiivinen maine, nimen ja logon tunnettuus, asiakkaiden merkkiuskollisuus sekä yritykseesi liittyvät mielikuvat muodostavat yhdessä brändisi. Yksi näkyvä keino erottua kilpailijoista on yrityksen tarkkaan harkittu visuaalinen ilme. Se ei ole pelkkää koristelua, vaan tärkeä osa kokonaisuutta pitkän aikajänteen strategisessa toiminnassa ja yksi keino tuoda yrityksen arvoja esille. Ennestään tuttu brändi ja siitä muodostunut mielikuva vaikuttavat asiakkaiden ostopäätökseen, ja tutut brändit koetaan turvallisiksi valinnoiksi päätöksentekotilanteessa.